Receptie en Front office

"Het gezicht en het geluid van de organisatie"

Ontdek hoe je als eerste aanspreekpunt van de organisatie niet alleen een gezicht bent, maar ook een essentiële schakel tussen afdelingen en diensten.

Leer de basisvaardigheden in houding, gedrag en communicatie die je nodig hebt om effectief te functioneren in deze veelzijdige rol.

Leer niet alleen extra services aan te bieden, maar ook om op maat gemaakte oplossingen te vinden die passen bij de behoeften van verschillende mensen en situaties.

Vanaf prijs

€249 per persoon excl.btw

Uitvoering

Training

Vanaf prijs

€249 per persoon excl.btw

Duur

1 dag

Startmoment

Neem contact op

Wat anderen over ons zeggen

“Ik heb geleerd dat ik door mijn houding en uitstraling zelf invloed kan hebben op verschillende situaties. Het heeft mijn werk aan de receptie gemakkelijker gemaakt.”

“Ik kan de diensten die wij in huis hebben nog beter aanbieden aan de klant/ gast. Daarmee verleen ik nog meer service.”