Telefonische Verkoop en Service
"Het geluid van de organisatie"
Optimaliseer Telefooncommunicatie.
Verrijk je vaardigheden in telefooncommunicatie door inzicht te krijgen in diverse communicatievormen, taal- en stemgebruik.
Leer stap voor stap de structuur van een succesvol telefoongesprek, met een focus op zowel sales als service.
Vanaf prijs
€249 per persoon excl.btw
Uitvoering
Training
Vanaf prijs
€249 per persoon excl.btw
Duur
1 dag
Startmoment
Neem contact op
Dit ga je leren in Telefonische verkoop en service:
Omschrijving:
Tijdens deze training leer je de structuur van een geslaagd telefoongesprek. Je leert de verschillende telefoontechnieken die er zorg voor dragen dat je telefoongesprekken efficiënt en effectief verlopen. Je haalt uit iedere telefonisch contact het maximale resultaat.
Inhoud:
In deze training krijg je inzicht in telefooncommunicatie zowel door je taalgebruik als je stemgebruik. De structuur tijdens het voeren van een telefoongesprek nemen we stap voor stap door en oefenen we tijdens de opdrachten. Het onderdeel mondelinge communicatie, zonder beeld, oefenen we uitvoerig. Zakelijk telefoonetiquette als leidraad voor een zakelijke uitstraling van het bedrijf maken dat het een training is die ook een cultuurverandering met zich mee brengt.
Resultaten na het volgen van de training
• Heb je inzicht in de verschillende vormen van telefooncommunicatie
• Leer je de structuur van een zakelijk correct telefoongesprek
• Leer je de structuur van een efficiënt en effectief telefoongesprek in te zetten om een maximaal resultaat uit ieder gesprek te behalen
• Heb je geoefend in het toepassen van telefoontechnieken op zowel sales als service afdelingen
- Medewerkers werkzaam op een telefonische service of salesafdeling
- Receptionisten